Financial Toolbox

Laat ons werken aan uw gemak

Administratief

Boekhouding en administratie
Het inboeken basis voor uw financiële administratie. Het is cruciaal dat dit zonder fouten gebeurt. Onderdeel hiervan is het bijhouden van de fysieke of de (steeds populairder wordende) digitale administratie. 

Tools:

Opzetten en inrichten nieuwe of oude administratie - Via Financial Toolbox kunt u uw boekingen laten doen in ons administratiesysteem. Wij kunnen op uw verzoek een nieuwe (lege) administratie aanmaken of uw oude administratie overnemen in ons systeem.



Inboeken - Wij boeken de administratie voor u in. Dit kan in uw programma of wij kunnen uw administratie uploaden naar ons boekhoudprogramma. Dit kan uiteraard bij u of ons op het kantoor. 

 

Administratiebeheer -  Wij beheren uw administratie bij ons op het kantoor. Wij sorteren en bewaren de documenten, welke op uw verzoek beschikbaar zijn voor inzien of inname. 


Loonadministratie -
Wanneer u personeel in dienst hebt, wordt loon en loonbelasting betaalt. Wij kunnen voor u, uw loonadministratie bijhouden en uw aangiftes opstellen en verzenden. 
 

 Digitaliseren administratie - Heeft u op dit moment uw administratie(s) fysiek op het kantoor? Wij digitaliseren uw volledige administratie (inclusief voorgaande jaren). Uw administratie komt in een digitale map waar u gemakkelijk uw papieren kunt vinden middels de ''zoek'' functie. Uiteraard blijft uw fysieke administratie bestaan, deze kunt u door ons laten opslaan, zodat u altijd uw spullen kunt terugvinden. 

 

Aangiftes belastingen - Elk bedrijf heeft te maken met tenminste één vorm van belasting. Het (periodiek) aangeven van belastingen moet secuur en tijdig gedaan worden. Wij kunnen uw aangiftes opstellen en versturen, zodat het enige wat u hoeft te doen is het betalen, of ontvangen, van de door ons samengestelde bedragen. Makkelijker kan niet!